Instructies per device / programma:
IMAP e-mailaccount instellingen
E-mail: | Het volledige e-mailadres |
Gebruikersnaam: | Het volledige e-mailadres |
Wachtwoord: | Het wachtwoord wat je hebt gekregen |
Inkomende mailserver (IMAP): | mail.hostedemail.com |
Uitgaande mailserver (SMTP): | mail.hostedemail.com |
Webmail: | https://emailen.online |
Inkomende- en uitgaande Poorten
SSL (ingeschakeld) | SSL (uitgeschakeld) | TLS | |
IMAP: | 993 | 143 | nvt |
SMTP: | 465 | 8025 | 25 of 587 |
SPAMFILTER - onterecht gemarkeerde e-mail
Als het spamfilter (onterecht) een e-mail als spam markeert, kun je eenvoudig het spamfilter verbeteren.
Wat moet je doen als een e-mail bij jou (onterecht) in de spam-folder beland?
Stap 1: login op de webmail
Login op jouw account via https://emailen.online
Stap 2: navigeer naar de spamfolder
Stap 3: klik met je rechtermuisknop op de mail in kwestie
Klik met je rechtermuisknop op de e-mail in kwestie, klik vervolgens op 'Meer' en kies 'Allow Sender'.
Dit leert het spamfilter dat deze specifieke afzender vertrouwd is.
Stap 3: klik nogmaals met de rechtermuisknop op de mail in kwestie
Klik met je rechtermuisknop op de e-mail in kwestie en kies vervolgens 'Not Spam'.
Dit zal de e-mail verplaatsen naar de inbox en leert het spamfilter dat dit type e-mail geen spam is.